Ljudi te prate zato što im koristi to što pričaš ili ih zabavlja, nema trećeg. Ako im dosađuješ i samo kačiš prodajne slike torbi ili nakita, nema šanse da ćeš preko toga izgraditi community ljudi koji veruju, vole i koriste tvoj brend. Najgore mi je kada vidim velike, uspešne firme koje kače svoje flajere na Instagram. Razumem da nekome biznis ide dobro i da ga nije briga za društvene mreže, ali smatram da je odgovornost osobe na čelu kompanije da prati trendove u industriji i osavremenjuje svoje poslovanje kako bi kreirali više profita za kompaniju i zadovoljnije zaposlene i načinili veći doprinos zemlji iz koje su.
Pošto ne volim da pričam bez primera, hajde da kažemo da ti prodaješ ručno rađene torbe na Instagramu. Znači, torbe nisu plastično smeće sa Ali Expressa, već torbe koje kreiraju neke divne žene u Srbiji. Torbe sa pričom. Ljudi dođu na tvoj profil preko preporuke prijateljice ili reklame i prvo što se desi je da oni u sekundi kada vide tvoj profil pomisle ili kakve su strava torbe ili kako su baš bezveze torbe. Ako pomisle da su torbe super, onda verovatno pitaju za materijal, cenu i kako da ih nabave. To su stvari koje treba da već budu iskomunicirane ispod fotografije. U Srbiji mnogo brendova posluje nelegalno i zato kriju cene kao zmija noge, pa ispod objave možete naći 100 komentara cena sa tri upitnika, a oni kao botovi odgovaraju da im se piše u DM.
Ukoliko je vaša potencijalna mušterija našla odgovor na pitanje vezano za materijal, cenu ili boju i nešto od toga im ne odgovara, oni odlaze i traže druge torbe koji im se više sviđaju, koje su kvalitetnije, jeftinije ili dostupnije.
Ako su tvoje torbe skupe, a imaš dobar kvalitet i storytelling na profilu, onda nemaš problem da konvertuješ lajkove u pratioce i pratioce u kupce, jer te ljudi prate i upoznaju, znaju tvoju priču, cene kvalitet i kada budu imali kintu, daće je na tvoje torbe, a ne neko plastično smeće sa Ali Expressa. Postoje ljudi kojima je bitan kvalitet materijala, kojima je bitno da podrže lokalnu ekonomiju i koji će uvek radije kupiti skuplji proizvod domaćeg brenda, nego stranog. Primer brenda koji ima premium cene, jedinstveni dizajn, kvalitet i priču su minđuše od perja Tamare, Etera jewelry na Instagramu.
Koji je tvoj omiljeni domaći brend i zašto?
The post Kako konvertovati ljude koji lajkuju u pratioce i pratioce u kupce appeared first on Jovana Miljanović.