15 omiljenih izgovora koje ljudi vole

U kolekciji izgovora koje dobijam svakodnevno, ovo su moji favoriti!
Sada me zanima, koji je vaš?

A IMAM 10 TALENATA, NE ZNAM PROSTO KOJI DA IZABEREM
Nisi izgubljena, samo si multi passionate i to je plus u 2019! Tako da hajde skuvaj ručak od svih tih materijala koje si završila i daj ime tom receptu. Kao što je moj recept “Od hobija do posla”.
Koja je tvoja metodologija, šta bi obuhvatala i kako bi mogla da se zove?
Poslušaj ovo i kupi obe knjige Rachel Hollis na engleskom, imaš na Book Depository.

NEMAM ODZIVA NA MOJE PONUDE
Imamo 3 opcije:

    • nisi dobro izreklamirala
    • poruka ili ponuda je ljudima nedovoljno zanimljiva
    • ne vide te kao experta za to

Samo nađeš rupu i popuniš je lepkom, kao kada pukne zid! U kojoj rupi se ti sada pronalaziš?

SAMO KUPUJEM KURSEVE I KNJIGE, NIŠTA NE IMPLEMENTIRAM 
Daj sebi obećanje da nećeš kupiti ni jednu novu knjigu ili kurs dok ne pročitaš i ne implementiraš sve što imaš.  Možda te samo hvata strah od uspeha. Kada nemaš plan i strategiju, onda je super da mlatiš praznu slamu po ceo dan, radiš hitno umesto bitno i onda si posle smorena što nemaš rezultata, a u stvari super izgovor daješ sebi: Nisam ja neuspešna, nego sam lenja, nisam baš dala svoj maksimum.

NEMAM PARE, PA MORAM SVE SAMA
Da petljaš sama po sajtu od toga nema leba, znači ili zaradi pare ili nađi nekoga ko zna posao da ti uradi za džabe, a ponudi im svoje znanje. Nemaš vremena za gubljenje u 2019. kada je biznis u pitanju.

NE ZNAM ODAKLE DA POČNEM, ZBUNJENA SAM
Zbunjenost je samo izgovor koji svi koristimo kada ne želimo da preuzmemo odgovornost u svoje ruke, donesemo odluku i počnemo sa akcijom. Kao deca kada ne znaju koju žele igračku da im kupite, jer nemaju samopouzdanje da donesu odluku i stanu iza nje, jer su deca. Ali vi više niste dete, vreme je da odrastete, ako želite sopstveni biznis.

Koju god odluku da donesemo, mi je daljim akcijama činimo pravom odlukom za nas i naš biznis. Ona sama po sebi nije prava ili pogrešna, ona je samo odluka.
Loša vest je odakle god počnes ima da budeš očajna na početku, jer si početnik i tek za oko tri meseca svakodnevnog pojavljivanja će priča početi da dobija smisao. Tako da je suštinski nebitno odakle ćeš da počneš. Možeš od bloga, podkasta, Instagrama, vebsajta ili YouTube kanala…gde god da je tebi najlakše da daješ ljudima vrednost i prodaješ svoj proizvod ili uslugu.
Nađi uzora i prati na koji način ta osoba vodi svoj biznis. Biznis uči od onih koji ga žive, a ne od onih koji o njemu pričaju. Izaberi učitelja ili metodologiju i sprovedi sve od A do Š. Tek onda ćeš imati realnu sliku šta ti radi, a šta treba dodatno da prilagodiš. Do tada mlatiš praznu slamu, slušaš svačije savete, ne stižeš nigde i vrtiš se u krug.

MENI JE SVE TO POZNATO
Kada slušaš neki kurs ili čitaš neku knjigu, ne budi glupa da razmišljaš po principu sve ja to znam, već se pitaj šta ja od ovoga implementiram i kako. Ne plaćam ja porez od toga što znam, nego od toga što implementiram.

SKUPO OGLAŠAVANJE ILI KAMPANJE NE RADE
Koliko mene košta prodaja online kursa? Prodajna strana košta me 500e.  Vođenje Facebook i Instagram oglasa me izađe 250e mesečno za uslugu White City Soft, plus na to dodajte sam budžet za kampanju. Da se razumemo, ovo nije trošak, nego invesicija! Ne znam u kom si biznisu bila pre, ali ovo je najmanje moguće ulaganje koje možeš da učiniš za svoj biznis.

Kampanje ne rade ako je tvoj copy loš, fotka loša, poruka ili ponuda nedovoljno zanimljiva ili jasna, a ne zato što FB i Instagram baš tebi jedinoj na svetu ne radi.

DVA TRI PROFILA ZA RAZLIČITE STVARI
Ovo nikako ne preporučujem, jer iz mog iskustva to je najveća greška koju žene urade na početku, iz onog straha tipičnog da nisu dovoljno dobre pa da onda one slučajno ne dosade nekome koga zanima samo fitnes, a one bi sada kačile u putovanja! Zašto NE? Prosto kao pasulj, i sama znaš da je potrebno 6h dnevno kreirati od hobija online biznis, a to dupliraj ako imaš 2 profila. Ljudi se vezuju za tebe i sve što ti radiš i tvoj lični brend, a ti nisi podeljena ličnost već osoba koja ima mnogo strasti i sve treba da budu obuhvaćene na jednom mestu.

Budi ko jesi i pusti da otpadnu svi koje smara to što jesi. Ja sam tako izgradila svoj biznis. Nisam na jednom profilu pisala fitnes, na drugom biznis, na trećem putovanja, na četvrtom knjige, nego sam uvek delila to što jesam i kome se sviđa, on je pratio i na kraju platio, a kome ne samo je otišao.

JA ŽELIM OGROMNU PLATFORMU I MEMBERSHIP SAJT
Jako je loša ideja započeti biznis od ulaganja u mebership sajt ili kreiranja gomile digitalnih proizvoda bez publike, jer je korak broj jedan da postojite na mreži i imate izgrađen komnjuniti ljudi koji vas prate i koji bi kupili šta god kad god od vas i samo vas.   Mislim da će vam mnogo pomoći da čujete uvod iz mog online kursa, jer ako imate pogrešnu postavku stvari kada je online biznis strategija u pitanju jako ćete se razočarati.

Evo lekcije koju morate da poslušate, čujete i razumete koju vodi Boris Pohulek.

KAKO DA ZAŠTITIM SVOJU GENIJALNOST
Što se tiče zaštite svojine, mene nikada nije brinula, jer u ovoj banana zemlji nema poente da se bavimo tim stvarima, već se treba fokusirati na davanje vrednosti, jer to ljude vezuje za nas, pa nam onda daju pare, čak i kada to isto mogu besplatno naći online, jer nas poštuju, cene i žele da uče baš od nas.

A takođe, tu uskače priča o ciljnoj grupi koju pričam u svom kursu. Žene koje dolaze kod mene su intelektualke sa kapacitetom, željom i no bullshit pristupom, koje investiraju u svoje znanje i cene kvalitet, postižu željene rezultate u biznisu i životu i takve žene se ne bave skidanjem kurseva sa torenta.

OSEĆAJ DA JOŠ UVEK NISAM DOVOLJAN EKSPERT
Nikada nećeš osećati da jesi, jer što više znaš, više vidiš šta ne znaš.
Pitanje: Možda još jedan kurs ili obuku da završim?
Odgovor: Pre svega, 90% žena se ne oseća dovoljno stručnom nikada ni o čemu.

Primer: Imaš dete sa posebnim potrebama, znači jesi ekspert onima koji ga nemaju ili koji ne znaju da odgajaju svoje. Drugo, apsolutno ti neće doći na tvoju radionicu ljudi koji znaju više nego ti o tome, već amateri, znači možeš da odahneš, za njih si ekspert kako god okreneš.

MOŽDA JOŠ JEDAN KURS IZ TOGA DA ZAVRŠIM
Nije pitanje para, već da li ti treba. Ja plaćam 14.000e Broke Castillo, ali mi znači to znanje. Nemoj kupovati novi kurs dok nisi primenila sve stare. Nemoj kupovati nove knjige dok ne pročitaš sve što imaš. Znanje se bajati kao i šminka.

NISAM TO STUDIRALA, JE L’ ONDA SMEM DA PRIČAM O TOME?
Hoće me ljudi uzeti za ozbiljno? Ljudi kojima će biti čudno što nisi završila psihologiju, a baviš se njom su malogrđanština u glavi, ne po mestu stanovanja, a takvi ti na radionici nisu potrebni. Moraćeš ozbiljno da poradiš na definisanju ciljne grupe.

Boris Pohulek koji je završio mašinstvo predaje o ishrani i treningu, a na radionici sede i lekari i treneri kojima to znanje znači. Znači vidi vrlo jasno kome se obraćaš i kako, jer pametnom čoveku ne treba diploma fakulteta da bi shvatio da je neko veći ekspert od njega u nečemu i bio spreman da uči.

DA LI IMA SMISLA U SRBIJI BAVITI SE TIME?
Na ovo pitanje samo ti možeš da odgovoriš, jer niko ne može da ti garantuje ništa u preduzetništvu, ideje su bezvredne, egzekucija je sve. Način zavisi samo od tebe, ako loše pišeš, mani se toga, baci se na video i obratno.

PITANJA KOJA ČESTO DOBIJA VEZANO ZA MOJ ONLINE KURS:

KAKO TOKOM TVOG ONLINE KURSA SVAKO MOŽE DA DOBIJE SAVETE BAŠ ZA NJEGA?
Apsoltuno nikakako tokom kursa! Već nakon što ga odgledaš, kreneš da primenjuješ i i onda pitaš konkretna pitanja, baš kao što su uradile Milica Fazekaš ili Olivera English for Success. Ljudi koji rade imaju mnogo manje pitanja od onih koji prokrastiniraju i kupuju kurseve i samo traže rupe i šta za njih ne može, šta ne znaju i šta neće raditi.

Kurs je takav da su ga primenile žene od programerki do pletilja, znači kurs radi na onima koji rade. I na onima koji žele da ga primene od A do Š. Ko želi da meša moj kurs da drugim metodologijama, ne garantujem uspeh. Garantujem samo ko primeni od A do Š.

KOJE VEŠTINE ĆU STEĆI NA TVOM KURSU?
Veštine na kursu nećete steći apsolutno nikakve.
One se stiču radom i primenom, a ne slušanjem i razmišljanjem.

Na kursu se stiče znanje i alati navedeni ispod:

      1. Kako da kreiraš vizuelni identitet u skladu sa tvojim ličnom brendom
      2. Kako da uspešno definišeš ciljnu grupu
      3. Kako da kreiraš organski PR kada nemaš veliki budžet
      4. Kako da kreiraš dobru prodajnu stranicu, sajt, web shop, membership sajt,
      5. Kako da kreiraš svoje cene
      6. Kako da kreiraš fizički proizvod od nule sa održim biznis modelom u Srbiji
      7. Kako da kreiraš digitalni proizvod od nule
      8. Kako da postigneš saradnje sa drugim brendovima i influenserima na obostrano zadovoljstvo
      9. Kako da kreiraš dobar prodajni levak
      10. Kako da uspešno koristiš FB grupe, Instagram, LinkedIn, YouTube, Pinterest za razvoj svog biznisa, bilo da je proizvod, usluga ili lični brend u pitanju.
      11. Kako da organizuješ radionice, seminare, meetupe, treninge, predavanja sa uspehom iz godine u godinu, online i offline.
      12. Kako da kreiraš efikasnu i efektnu newsletter strategiju koja će ti doneti klijente
      13. Kako i kome da uspešno delegiraš posao kako bi oslobodila svoje vreme da radiš ono u čemu si nezamenjljiva
      14. Kako da kreiraš premium sadržaj na svom sajtu i stvoriš pasivni prihod

FORMAT
U pitanju su audio, video i PDF fajlovi. Uz to na poklon ide moj ebook + vežbe za svaku celinu. Svaka navedena tema je posebna celina. Kurs je zauvek vaš, skinite ga na komp i imate ga u offline-u da kada god gde god da ste.

Možete ga slušati neograničeno puta, ali se ja nadam da ćete više implementirati, a manje preslušavati. Interakcija sa mnom je neograničena preko mejla, bas kao i za sve ljude koji su prošli moje radionice od 2016. godine do danas.

ŠTA KURS NIJE?
Nije specijalizovano znanje gde vas učim tehnički deo FB kampanje, dizajn ili development. To znanje je besplatno i za pare dostupno svuda i menja se na mesečnom nivou. Učim vas fundamentalnim principima građenja digitalnog biznisa u 2019. godini u novoj ekonomiji i dobijate kontakt ljudi sa kojima ja radim od 2011. godine koji su eksperti u tim oblastima i koji meni rade dizajn, development, social media kampanje, SEO i Google ads, fotografija i video produkcija, kojima ja delegiram deo posla koji mene ne interesuje da obavljam na dnevnom nivou.

BITNO 

Kurs je dostupan po ceni od 197 eura!

The post 15 omiljenih izgovora koje ljudi vole appeared first on Jovana Miljanović.